Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Teekasutusmaks karistab autovedajaid
Kui riik plaainb üle 3,5tonnistelt autodelt teekasutusmaksu koguda, tuleb see hiljem vedajatele tagastada, kirjutab Eesti Rahvusvaheliste Autovedajate Assotsiatsiooni president, riigikogu liige Einar Vallbaum (IRL) Äripäevas.
Einar Vallbaum
Foto: Raul Mee
Maksumuudatused, kütuseaktsiiside tõstmine ja naftaturul toimuv hindade kõikumine toovad kaasa segadust, teadmatust ja raskendavad äriliste otsuste langetamist. Iseäranis keerulises seisus on transpordisektor, sealhulgas autovedajad.
Valitsuskabinet arutas eile veoautode teekasutustasu rakendamiseks vajaliku seaduse eelnõu kavandi põhimõtteid ja otsustas toetada eelnõu väljatöötamist Liiklusseaduse muudatusena, teatas MKM.
2025. aastal jõustuv mootorsõidukimaks sunnib paljusid ettevõtteid oma autoparki ümber hindama ning otsima uusi, kuluefektiivsemaid lahendusi. Üheks praktiliseks alternatiiviks on Eesti haagisetootja Brentex OÜ haagised, mis on täiustunud platvormhaagiste seeriaga. Uus platvormhaagiste seeria ühendab endas tugeva konstruktsiooni, nutika disaini ja põhjamaade tingimustele vastava vastupidavuse.