Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Teekasutusmaks karistab autovedajaid
Kui riik plaainb üle 3,5tonnistelt autodelt teekasutusmaksu koguda, tuleb see hiljem vedajatele tagastada, kirjutab Eesti Rahvusvaheliste Autovedajate Assotsiatsiooni president, riigikogu liige Einar Vallbaum (IRL) Äripäevas.
Einar Vallbaum
Foto: Raul Mee
Maksumuudatused, kütuseaktsiiside tõstmine ja naftaturul toimuv hindade kõikumine toovad kaasa segadust, teadmatust ja raskendavad äriliste otsuste langetamist. Iseäranis keerulises seisus on transpordisektor, sealhulgas autovedajad.
Valitsuskabinet arutas eile veoautode teekasutustasu rakendamiseks vajaliku seaduse eelnõu kavandi põhimõtteid ja otsustas toetada eelnõu väljatöötamist Liiklusseaduse muudatusena, teatas MKM.
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.