• 24.08.16, 16:39
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Rong võistleb lennukiga

Raudteetransport peab vastu astuma üleilmastumise peamistele väljakutsetele nagu linnastumine, kliima soojenemine ja digirevolutsioon, leiab Rail Baltic Estonia nõukogu liige Illar Kaasik.
Illar Kaasik
  • Illar Kaasik
  • Foto: Andres Haabu
Eesti avalikus debatiruumis kohtab liiga sageli arvamusi, justkui oleks raudteetransport 20. sajandi jäänuk. Kes ei teaks vana veneaegset nalja, mis ütleb, et seal, kus lõpeb mõistus, algab raudtee. Põhjus, miks Eestis praeguseni sellist arvamust kohtab, on ilmselt seotud meie kohaliku vana ja amortiseerunud veneaegse raudtee kuvandiga.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.12.25, 12:53
Teemaksumuudatused Euroopas, mida veofirmad teadma peaksid
Aasta 2025 tõi Euroopa teemaksusüsteemidesse mitmeid uuendusi. Järgnevatel kuudel on neid oodata veelgi - mitmed riigid uuendavad tehnoloogiat ning paljud lisavad CO₂-põhiseid tasusid veokitele, et täita ELi kliimapoliitika eesmärke. See tähendab, et maanteeveofirmad peaksid juba täna mõtlema seadmete uuendamisele ja uute reeglitega kohanemisele, et tagada vastavus nõuetele ja säästlikkusele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele