Raudteetransport peab vastu astuma üleilmastumise peamistele väljakutsetele nagu linnastumine, kliima soojenemine ja digirevolutsioon, leiab Rail Baltic Estonia nõukogu liige Illar Kaasik.

- Illar Kaasik
- Foto: Andres Haabu
Eesti avalikus debatiruumis kohtab liiga sageli arvamusi, justkui oleks raudteetransport 20. sajandi jäänuk. Kes ei teaks vana veneaegset nalja, mis ütleb, et seal, kus lõpeb mõistus, algab raudtee. Põhjus, miks Eestis praeguseni sellist arvamust kohtab, on ilmselt seotud meie kohaliku vana ja amortiseerunud veneaegse raudtee kuvandiga.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
2025. aastal jõustuv mootorsõidukimaks sunnib paljusid ettevõtteid oma autoparki ümber hindama ning otsima uusi, kuluefektiivsemaid lahendusi. Üheks praktiliseks alternatiiviks on Eesti haagisetootja Brentex OÜ haagised, mis on täiustunud platvormhaagiste seeriaga. Uus platvormhaagiste seeria ühendab endas tugeva konstruktsiooni, nutika disaini ja põhjamaade tingimustele vastava vastupidavuse.