• 17.06.25, 08:45

Iisraeli ja Iraani konflikt: logistikasektorit kutsutakse üles valmistuma kulude kasvuks

Iisraeli rünnak Iraani vastu on põhjustanud järsu naftahinna tõusu, mis võib kiiresti viia kõrgemate kuludeni ka transpordiettevõtetele ja seeläbi kogu logistikasektorile. Analüütikud hoiatavad, et diislikütuse hinnad on tõusuteel ning võib tekkida vajadus hakata lähiajal tariife ümber hindama.
Diislikütuse hinnatõusu suurimaks põhjustajaks ei peeta mitte niivõrd otsest sõjategevust, kuivõrd teoreetilist ohtu Homuzi väina läbivatele naftatankeritele.
  • Diislikütuse hinnatõusu suurimaks põhjustajaks ei peeta mitte niivõrd otsest sõjategevust, kuivõrd teoreetilist ohtu Homuzi väina läbivatele naftatankeritele.
  • Foto: Unsplash/Alexandr Popadin
Vedelkütuste turgu analüüsiva Poola konsultatsioonifirma BM Reflexi ekspertide sõnul „võib olukord turul väga lühikese ajaga drastiliselt muutuda“.

Seotud lood

Uudised
  • 29.12.23, 12:15
Puust ja punaselt: kui palju tõuseb 1. jaanuaril veohind Paldiski-Kapellskäri liinil?
Uuest aastast peavad laevandusfirmad hakkama maksma saastekvooti, mis on hetkeseisuga 85 eurot CO2 tonni kohta ja see lisakulu kantakse sarnaselt kütuse lisatasuga edasi turule, ehk lõpptarbijale. Mida see tähendab lähiaastatel meie veofirmadele DFDSi ja Paldiski-Kapellskäri liini näitel? DFDS Eesti juht Peter Ojasaar teeb asja puust ja punaselt selgeks.
Uudised
  • 01.03.23, 11:54
Autovedajate valupunktid: aktsiisid, võõrtööjõud, päevarahad...millised on erakondade seisukohad neis küsimustes?
Eesti Rahvusvaheliste Autovedajate Assotsiatsioon (ERAA) esitas logistikauudiste vahendusel erakondadele viis valimiseelset küsimust teemadel, mis autovedajaid kõige enam pitsitavad. Vastas viis erakonda, millised on nende seisukohad antud küsimustes?
Uudised
  • 30.05.25, 01:04
Eesti mängib transpordisektori kliimakohustuste täitmisel tulega
Fossiilkütuste osakaal on hoopis kasvanud, ETS2 kardetakse enne valimisi nagu tuld: iga tegemata jätmine saab ühel hetkel karistatud.
“Eesti transpordikütuste portfellis on taastuvtoorainest kütuste osa vaid 4,3%. Neli aastat tagasi oli see veel 5,5%, ehk see on hoopis kahanenud. Eesti riik pole nende osakaalu suurendamiseks teinud mitte midagi, nagu ka teiste kohustuste täitmisel. Mis see kõik meile lõpuks maksma läheb, ei tea täna aga keegi,“ nentis taastuvkütuste juriidiline ekspert, vandeadvokaat Rene Frolov Eesti Varude Keskuse kütusepäeval.
Uudised
  • 19.06.24, 08:15
Kolm trendi, mis määravad Euroopa maanteevedude hindu
Ülemaailmne maanteetranspordiorganisatsioon IRU tõi oma maanteevedude hinnaülevaates välja kolm trendi, mis kujundavad Euroopa maanteevedude hindu sel aastal.
  • ST
Sisuturundus
  • 29.05.25, 14:15
Millised on laonduse trendid täna ja tulevikus?
Laonduse arengut suunavad mitmed megatrendid, nagu tehnoloogia areng, globaliseerumine, keskkonnasäästlikkus, rahvastiku vananemine ja väärtushinnangute muutumine. Need trendid toovad kaasa vajaduse digitaliseerimise ja automatiseerimise järele, rohetehnoloogiate integreerimise ning töötajate oskuste arendamise vastavalt muutuvatele nõudmistele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele