EANS astus Rohetiigri liikmeks, et arendada oma tegevusi lennunduse kliimamõjude vähendamiseks ja toetada kestlikkust.

- EANS-i liitumine Rohetiigriga toob rohelist mõtteviisi lennundussektorisse, mis traditsiooniliselt on kõrge keskkonnajalajäljega.
- Foto: EANS
"Lennuliiklusteenindus astus Rohetiigri liikmeks, et liikuda tõhusamalt kestlikkuse eesmärkide suunas. Alanud strateegiaperioodil on meie üks neljast tulemusvaldkonnast kestlikkus, mille eesmärgiks on muu hulgas vähendada ettevõtte tegevuse kliimamõju. Liikmelisus avab meile väärtuslikud võimalused teadlikumalt edasi liikuda, saades nõu ja tuge ekspertidelt ning teistelt liitunud ettevõtetelt. Samuti kaasnevad võimalused, nagu koolitused ja koostöö teadusasutustega. Kõik see aitab meil kiiremini ja efektiivsemalt kaardistada tänast olukorda ning mõista, kuidas saame veelgi enam panustada riigi paremasse tulevikku,“ ütleb Keiti Meriküll, EANS-i jätkusuutlikkuse juht.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Neste lõpetab koostöölepingu Rohetiigriga. Ajendi koostöölepingu lõpetamiseks andis transpordi teekaardi koostamise protsess, mille puhul tunneb Neste muret erapooletuse ning sisendiks arvesse võetud sisu kvaliteedi üle.
Maantee kaubavedusid puudutavat osa esmaesitletakse Autovedajate Aastakonverentsil
Ettevõtjaid, avalikku sektorit, vabakondi ja üksikisikuid koondav platvorm Rohetiiger on koostanud juba ehituse ja energia teekaardid, lähikuudel saab avaldamisküpseks ka transpordi teekaart. Selle koostamisel on kaasa löönud üle 60 erineva asjatundja ja see peaks andma riigile suunised, kuidas oleks mõistlik viia läbi rohepööret transpordisektoris.
4. mail toimus Vanasadama kruiisiterminalis transpordisektori Rohefoorum, mis sel aastal keskendus jätkusuutlikule ehitusele ja arendusele.
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.