Majandus- ja tööstusministri Erkki Keldo (Reformierakond) sõnul kulutab riik iga aasta Pärnu lennujaama ülalpidamiseks 800 000 eurot ning aastate jooksul kokku lausa 20 miljonit eurot.
Nüüd hakkab valitsus uue koalitsiooni alusleppe kohaselt mõtlema tõsiselt Pärnu lennujaama saatuse üle. Minister Keldo ütles valitsuse pressikonverentsil, et võimalus on lennujaam erastada, luua sellele mingisugune militaarne otstarve juurde või lasta ettevõtetel lennujaama kaudu kaupu transportida.
Taristuminister Vladimir Svet andis korralduse alustada uue, juba kolmanda hankemenetlusega 5. parvlaeva otsinguks ning tühistada oktoobris välja kuulutatud hange, kuna see ületab eraldatud eelarvelisi vahendeid.
2024. aastal toimus 1914 inimkannatanuga liiklusõnnetust, milles sai vigastada 2156 ja hukkus 69 inimest. Võrreldes eelneva aastaga suurenes kannatanutega liiklusõnnetuste arv 190 võrra ja vigastatute arv 214 võrra. Liikluses hukkunute arv miljoni elaniku kohta kasvas mullu ainult Eestis, samal ajal kui naaberriikides see vähenes.
Eesti kavandab sarnaselt Rootsi mudelile veeteetasude reformi, mis paneb maksu suuruse sõltuma laeva keskkonnanäitajast: mida keskkonnasõbalikum laev, seda väiksem maks.
Taristuminister Vladimir Svet muutis elektriveokite laadimistaristu arendustoetuse tingimusi. Uued tingimused võimaldavad riigi toetuse abil rajada laadimisparke täiendavatesse asukohtadesse Tartu, Narva ja Pärnu-Ikla suunal. Kliimaministeerium toetab CO2 vahenditest projekte 5 miljoni euroga.
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.