Kastiratta toetus asendub kasutatud elektriauto toetusega
Kliimaministeeriumi kooskõlastusringile saadetud eelnõu kohaselt saab edaspidi toetust ka kasutatud elektrisõidukite ostmiseks, kastiratta ostu toetamine aga lõpetatakse.
Soetatava elektriauto vanus ei tohi ületada 5 aastat.
Foto: Liis Treimann
Taristuminister Vladimir Sveti sõnul tuleb kliimaeesmärkide täitmiseks teha pingutusi liikuvuse säästvamaks muutmiseks ning nullheitega sõidukite ostutoetus on üks meede selleks.
Coop ja Elektrum Drive käivitavad tuleval aastal Eestis seni suurima elektriautode laadimisjaamade rajamise projekti, mille käigus paigaldab Elektrum kahe aasta jooksul laadimisjaamad enam kui 200 Coopi kaupluse juurde üle kogu riigi.
Enefit on paigaldanud esimesed elektriautode laadijad Rimi toidupoodide juurde Harjumaale Järvekülla, Põltsamaale ning Tallinnas Vilde teele. Lähinädalatel lisanduvad laadijad ka Valga ja Võru Rimide juurde. Peagi saab laadida elektriautosid 20 Rimi juures üle Eesti.
Kui enamikes Euroopa riikides saab elektriautot laadida hinnaga vahemikus 2-5 eurot 100 kilomeetri kohta, siis Eestis kulub laadimiseks 10 eurot, selgus Euroopa Komisjoni alternatiivkütustele keskenduva veebilehe European Alternative Fuels Observatory (EAFO) andmetest.
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.