Riigi poolt on eesmärgiks seatud Tapa–Tartu raudteeliini elektrifitseerimine ning piirkiiruse tõstmine kuni 160 km/h. Eesmärgi saavutamiseks on vaja teostada kapitaalremont Kiltsi–Rakke–Vägeva raudtee 17,62 km pikkusel lõigul ning Kiltsi ja Rakke raudteejaamades.
- Ehitustööd on planeeritud järgmisesse aastasse. Foto: Andras Kralla
„Kogu lõigu ulatuses tuleb välja vahetada peatee amortiseerunud raudbetoonsõrestik, rekonstrueerida viis ülesõitu, laiendada Kiltsi ja Rakke jaamade reisijate ooteplatvorme ning nihutada selle tarbeks jaamade kõrvalteid. Lisaks paigaldatakse piirdeaed ohutuse tagamiseks Kiltsi–Rakke lõigu ääres paiknevate Äntu-Nõmme õppematkaradade piirkonda,“ kommenteeris Eesti Raudtee ehitusteenistuse juht Imre Reipõld.
Seotud lood
Eesti ettevõtlusmaastikul on viimastel aastatel ilmnenud murettekitav trend: maksuvõlgade ja pankrottide arv kasvab märgatavalt. Statistika näitab, et maksuvõlglaste arv on viimase kolme aastaga suurenenud 35% ning pankrotis ettevõtete arv koguni 48%. Sellises olukorras on oluline, et ettevõtted saaksid oma võlanõuded kiiremini ja efektiivsemalt lahendatud. Siin tulebki appi Infopanga võlaregister, mis pakub innovatiivset ja praktilist lahendust võlgnikega tegelemiseks.