Alates teisipäevast, 15. oktoobrist on lubatud sõidukitel naastrehve kasutada ja alates 1. detsembrist on talverehvid kohustuslikud. Talvisel perioodil kasutatavad lamellrehvid peavad omama kolme mäetipu ja lumehelbe tähist.
Kui liigeldakse päevasel ajal ja peamiselt linnades või suurtel maanteedel, siis ei tasuks rehvivahetusega ikkagi venitada. Ilmaprognoosi järgi on oodata temperatuuri langemist alla nulli, mistõttu võib teedele tekkida libedus. Seega on õige aeg hakata mõtlema rehvivahetusele.
Enefit uuendab elektriautode avalikku laadimisvõrku, vahetades 2024. aasta lõpuks järk-järgult välja kõik 2011. kuni 2013. aastal paigaldatud CHAdeMO-pistikuga Elmo laadijad. CHAdeMO laadimisvõimalus säilib kohtades, kus selle laadimisstandardiga autosid kasutusstatistika kohaselt enim laetakse.
Nii tulevaste teede ehitamisel kui juba olemasolevate teede rekonstrueerimisel arvestab transpordiamet kliimanõuetega. Uued lahendused vähendavad transpordisektori süsinikujälge ja tagavad ohutu liiklemise ka kliimamuutusest tingitud eriolukordades, nagu üleujutused, ekstreemsed temperatuurid või tormid, teatab amet.
Eestis on liiklusregistris ligi 220 000 peatatud kandega sõiduautot ja väikekaubikut, millest paljude puhul pole teada, kas need sõidukid enam eksisteerivad. Riigikogus läbis eile esimese lugemise eelnõu, millega soovitakse lihtsustada selliste sõidukite registrist kustutamist.
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.