Eestis on uute sõiduautode müük püsinud viimastel kuudel stabiilne, aga poolaasta kokkuvõttes on eelmise aastaga võrreldes langenud.

- Škoda kerkis juunis 427 müüdud sõiduautoga kõige populaarsemaks automargiks.
- Foto: Pixabay
Eestis müüdi juunis 1812 uut sõiduautot ehk 19,9% vähem kui möödunud aasta juunis. Kuue kuu kokkuvõttes on tänavu antud klientidele üle 10 167 uut sõiduautot, mis jääb eelmise aasta sama perioodi tulemusele alla 16,2%.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.