Koidula piiripunkti töö jätkub ööpäev läbi, vähemalt praegu.
Foto: Andres Haabu
See mõjutab vedajate äri – järjekorrad pikenevad veelgi, hoiatavad nad. Negatiivset suhtumist öise seisaku väljavaatesse on väljendanud ka kaubandus-tööstuskoda.
Riigi plaan sulgeda Koidula piiripunkt öiseks ajaks, on Setomaa vallajuhid ajanud tigedaks: Koidula piiripunktis on elavas järjekorras umbes 300 veokit ja ööseks piiripunkti sulgemisel on selgelt negatiivsed tagajärjed kogu piirkonnale, seisab vallajuhtide saadetud pöördumises.
Venemaale pääseb veok alles kolme nädala pärast – piiriületuse järjekorda venitavad pikemaks naaberriikide juhid, aga logistikafirmad näitavad näpuga ka sahkerdajatele, kes on püsti pannud järjekordades tekkinud kohtade üleostmise äri, kirjutab Delovõje Vedomosti.
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.