Koidula piiripunkti töö jätkub ööpäev läbi, vähemalt praegu.
Foto: Andres Haabu
See mõjutab vedajate äri – järjekorrad pikenevad veelgi, hoiatavad nad. Negatiivset suhtumist öise seisaku väljavaatesse on väljendanud ka kaubandus-tööstuskoda.
Riigi plaan sulgeda Koidula piiripunkt öiseks ajaks, on Setomaa vallajuhid ajanud tigedaks: Koidula piiripunktis on elavas järjekorras umbes 300 veokit ja ööseks piiripunkti sulgemisel on selgelt negatiivsed tagajärjed kogu piirkonnale, seisab vallajuhtide saadetud pöördumises.
Venemaale pääseb veok alles kolme nädala pärast – piiriületuse järjekorda venitavad pikemaks naaberriikide juhid, aga logistikafirmad näitavad näpuga ka sahkerdajatele, kes on püsti pannud järjekordades tekkinud kohtade üleostmise äri, kirjutab Delovõje Vedomosti.
Alates 1. detsembrist 2024 hakkasid kehtima liikluskindlustuse seaduse muudatused, mis laiendasid kindlustuskohustust paljudele töömasinatele. Nüüd peab ettevõte arvestama, et isegi registreerimata tõstuk või murutraktor võib vajada liikluskindlustust – sõltuvalt tema tehnilistest omadustest ja kasutusviisist.