AS Tallinna Linnatransport (TLT) lõpetab ühissõidukitel välireklaami eksponeerimise. Senised välireklaami lepingud kehtivad kokku lepitud perioodi lõpuni, erandina sõlmitakse veel juuni lõpuni kuni neljakuulise tähtajaga välireklaami lepinguid busside tagakülgedele.

- Oktoobriks on kõik reklaamid Tallinna linnaliini bussidelt kadunud.
- Foto: Mark Kitajev
„Tõepoolest väheneb TLT tulu, kuid tänane ettevõtte omanik on seisukohal, et ühetaoline veeremi visuaalne identiteet kaalub üle reklaamitulu mittelaekumise. Liigume samas suunas Eestis levinud praktikaga, kus teiste omavalitsuste ühistransport või ühistranspordikeskuste bussid ning riigi reisirongid ja praamid on ühtse visuaalse identiteediga. Nõukogu on veendunud, et see samm suurendab ühistranspordi atraktiivsust ja populaarsust,“ kommenteeris TLT juhatuse liige Kaido Padar.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kui Raben Eesti alustas 2004. aastal tegevust kaheliikmelise meeskonnaga, ei osanud keegi arvata, et ettevõttest kasvab kiiresti üks tugevamaid tegijaid kohalikul transpordi- ja logistikaturul. Tänaseks on meeskond oluliselt kasvanud ning lisandunud on mitmekülgne teenusteportfell, mis võimaldab pakkuda lepingulist logistikat, siseriiklikku ja rahvusvahelist transporti, jahutatud toidukaupade logistikat, mere- ja õhutransporti ning intermodaalset transporti läbi ettevõtte filiaalide erinevates riikides.