AS Tallinna Linnatransport (TLT) lõpetab ühissõidukitel välireklaami eksponeerimise. Senised välireklaami lepingud kehtivad kokku lepitud perioodi lõpuni, erandina sõlmitakse veel juuni lõpuni kuni neljakuulise tähtajaga välireklaami lepinguid busside tagakülgedele.

- Oktoobriks on kõik reklaamid Tallinna linnaliini bussidelt kadunud.
- Foto: Mark Kitajev
„Tõepoolest väheneb TLT tulu, kuid tänane ettevõtte omanik on seisukohal, et ühetaoline veeremi visuaalne identiteet kaalub üle reklaamitulu mittelaekumise. Liigume samas suunas Eestis levinud praktikaga, kus teiste omavalitsuste ühistransport või ühistranspordikeskuste bussid ning riigi reisirongid ja praamid on ühtse visuaalse identiteediga. Nõukogu on veendunud, et see samm suurendab ühistranspordi atraktiivsust ja populaarsust,“ kommenteeris TLT juhatuse liige Kaido Padar.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.