Eesti juhtivaid e-kaubanduse platvorme Osta.ee alustas koostööd rahvusvahelise pakiveoettevõttega Venipak. Platvormi kasutajate jaoks tähendab see, et tarnevõimaluste valik on varasemast laiem.
Venipaki hiljutisest uuringust selgus, et eestlased on usinad pakiautomaatide kasutajad – ligi pooled (45%) vastanutest kasutavad pakiautomaate vähemalt kord kuus. Sama kinnitab ka Osta.ee statistika, mille kohaselt pea pooled platvormil toimunud tehingutest jõuavad ostjateni just pakiautomaatide vahendusel. Neid eelistatakse mugavuse, hinna ja kiiruse tõttu. Nüüdsest on Osta.ee kasutajatel laiem valik tarnevõimalusi, kuna platvorm alustas tööd pakiveoettevõttega Venipak.
Seotud lood
Leedus LP Expressi nime kandev riiklik pakiäri võttis ette jõulise laienemise Lätis ja Eestis ja seda täiesti uue nime all „Unisend“. Esimesed automaadid on Eestis juba püsti, 2024. kevadeks lubatakse Lätti ja Eestisse paigaldada ühtekokku 300 pakiautomaati.
Rahvusvaheline logistikaettevõte Venipak jätkab Lääne-Euroopas oma positsiooni tugevdamist. Mullu omandatud e-kaubanduse hulgimüüja Strengholt Entertainment BV läbis nimemuutuse ja tegutseb edaspidi nime all Venipak Commerce.
Lõppenud aastal tellisid eestlased ettevõtetest pakiautomaatidesse 14,3 miljonit pakki, mis on ligi kaks miljonit pakki ehk 15,5% rohkem kui aasta varem, teatab Eesti E-kaubanduse Liit.
Makselahenduste pakkuja Montonio alustas koostööd rahvusvahelise pakiveoettevõttega Venipak. Teenus on saadaval Eestis, Lätis ja Leedus ning kaupmehed saavad kasutada kõiki Venipaki tarnemeetodeid, sealhulgas kontaktivabu pakiautomaate, pakipunkte ja kullerteenust.
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.