Eesti juhtivaid e-kaubanduse platvorme Osta.ee alustas koostööd rahvusvahelise pakiveoettevõttega Venipak. Platvormi kasutajate jaoks tähendab see, et tarnevõimaluste valik on varasemast laiem.
Venipaki hiljutisest uuringust selgus, et eestlased on usinad pakiautomaatide kasutajad – ligi pooled (45%) vastanutest kasutavad pakiautomaate vähemalt kord kuus. Sama kinnitab ka Osta.ee statistika, mille kohaselt pea pooled platvormil toimunud tehingutest jõuavad ostjateni just pakiautomaatide vahendusel. Neid eelistatakse mugavuse, hinna ja kiiruse tõttu. Nüüdsest on Osta.ee kasutajatel laiem valik tarnevõimalusi, kuna platvorm alustas tööd pakiveoettevõttega Venipak.
Seotud lood
Leedus LP Expressi nime kandev riiklik pakiäri võttis ette jõulise laienemise Lätis ja Eestis ja seda täiesti uue nime all „Unisend“. Esimesed automaadid on Eestis juba püsti, 2024. kevadeks lubatakse Lätti ja Eestisse paigaldada ühtekokku 300 pakiautomaati.
Rahvusvaheline logistikaettevõte Venipak jätkab Lääne-Euroopas oma positsiooni tugevdamist. Mullu omandatud e-kaubanduse hulgimüüja Strengholt Entertainment BV läbis nimemuutuse ja tegutseb edaspidi nime all Venipak Commerce.
Lõppenud aastal tellisid eestlased ettevõtetest pakiautomaatidesse 14,3 miljonit pakki, mis on ligi kaks miljonit pakki ehk 15,5% rohkem kui aasta varem, teatab Eesti E-kaubanduse Liit.
Makselahenduste pakkuja Montonio alustas koostööd rahvusvahelise pakiveoettevõttega Venipak. Teenus on saadaval Eestis, Lätis ja Leedus ning kaupmehed saavad kasutada kõiki Venipaki tarnemeetodeid, sealhulgas kontaktivabu pakiautomaate, pakipunkte ja kullerteenust.
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.