Eesti eestvedamisel ja Euroopa Liidu kaasrahastamisel asutakse läbi viima rahvusvahelist projekti eFTI4EU, mille eesmärk on arendada välja elektrooniliste veodokumentide kasutamise süsteem.

- Kliimaminister Kristen Michal edendab paberivaba kaubavedu.
- Foto: Andras Kralla
„Paberivaba kaubavedu aitab vähendada meie ökoloogilist jalajälge ja toetada seeläbi kliimaeesmärkide täitmist. Kasutades digitaalseid veodokumente, säästaksime Euroopa Liidus lisaks rahale aastas kuni 900 000 puud ning hoiaksime sellega kokku enam kui 1300 tonni CO2,” märkis kliimaminister Kristen Michal.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Alates 1. detsembrist 2024 hakkasid kehtima liikluskindlustuse seaduse muudatused, mis laiendasid kindlustuskohustust paljudele töömasinatele. Nüüd peab ettevõte arvestama, et isegi registreerimata tõstuk või murutraktor võib vajada liikluskindlustust – sõltuvalt tema tehnilistest omadustest ja kasutusviisist.