2022. aastal toimus Eesti raudteedel 12 avaliku raudteeohutusega seotud juhtumit, neist 10 olid sõiduki ja rongi kokkupõrked raudteeülesõidukohtades ja 2 otsasõidud raudteel viibinud inimestele. Õnnetusjuhtumite tulemusel hukkus 1 inimene ja vigastada sai 15 inimest.

- Raudteeõnnetused toimuvad peamiselt ülesõidukohtades.
- Foto: Andras Kralla
„Õnnetusjuhtumite analüüs viitab, et tegeleda tuleb raudteeületuskohtade teemaga. Eelmisel aastal toimus tavapärasest rohkem kokkupõrkeid sõiduautode ja rongide vahel, mis toimusid ainult liiklusmärkidega reguleeritud raudteeülesõidukohtadel. See viitab sellele, et autojuhtide teadlikkus raudteeülesõidukohtade ohtlikkusest on langenud. Samuti tekitavad muret olukorrad, kus on oht võimalikuks õnnetusjuhtumiks, mille tagajärjel inimene võib saada raskelt vigastada või hukkuda. Raudtee-ettevõtted registreerivad ohuolukorrad, kus liikleja on vahetult rongi eest möödunud või jäänud seisma rongile ohtlikult lähedal. 2022. aastal registreeriti selliseid juhtumeid 77,“ kommenteeris TTJA raudteetalituse juhataja Kadi Zavadskis.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kiirus, täpsus ja töökindlus – need kolm märksõna määravad tänapäeva laotöö kvaliteedi. Kui süsteem peab töötama ööpäevaringselt, ei piisa ainult heast tarkvarast, vaid vaja on ka vastupidavat ja nutikat riistvara, mis peab vastu kõige nõudlikumas keskkonnas. Nixor aitab ettevõtetel juurutada ja hooldada Datalogicu seadmeid nii, et kogu logistikaahel, alates kauba vastuvõtust kuni väljastuseni, toimib katkestusteta ja läbipaistvalt.