Pikki aastaid kindla liidrina tarbesõidukite turgu juhtinud Citroen tegi tänavu mais omalaadse rekordi müües vaid kolm autot: kaks Berlingot ja ühe Jumperi. See on 15 korda väiksem tulemus kui sõsarautol Peugeot`l.

- Renault Master.
- Foto: Renault
Ilmselgelt maadleb Citroen endiselt tarneraskustega ja laias laastus iseloomustas see maikuu uute tarbesõidukite müüki tervikuna. Kokku müüdi mais vaid 431 uut tarbeautot ja see pole kaugeltki see tulemus, mida aktiivselt kevadkuult tavaolukorras võiks oodata. Enne pandeemiat 2019 aastal oli maikuu kogumüük 624 autot, mullu 511.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Alates 1. detsembrist 2024 hakkasid kehtima liikluskindlustuse seaduse muudatused, mis laiendasid kindlustuskohustust paljudele töömasinatele. Nüüd peab ettevõte arvestama, et isegi registreerimata tõstuk või murutraktor võib vajada liikluskindlustust – sõltuvalt tema tehnilistest omadustest ja kasutusviisist.