Uute tarbesõidukite müük aprillis oli taas tagasihoidlik, edestades vaid koroonaaegset madalseisu. Müük jäi alla isegi mullusele aprillile, rääkimata koroonaeelsest 2019. aastast.

- Müüki hoidis aprillis üleval Renault Masterite suurem hange.
- Foto: Renault
Uute tarbesõidukite müük oli tänavu aprillis 434 sõidukit, mis reeglina aktiivse kevadkuu kohta on üsna tagasihoidlik number. Tavapäraselt on siis müük ikka üle poole tuhande sõiduki olnud ning kui Ivecol poleks 30 hanke korras bussimüüki olnud ja Renault`l poleks hangete korras müügiks läinud mitukümmend Masterit, oleks number veelgi nutusem. Kõige enam on müük kukkunud aastatepikkusel turuliidril Citroenil: mulluse 104 tarbesõiduki asemel müüdi tänavu vaid 47, ehk müügilangus oli üle 50%.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.