Ehitushindade ja bituumeni hinnatõusu kompenseerimine toob transpordiametile kaasa ligikaudu 24 miljoni euro suuruse lisakulu, edasi lükkub pea 50 tänavuseks aastaks kavandatud tee-ehitusobjekti alustamine, teatas transpordiamet. Varem teatas transpordiamet 40 objekti külmutamisest.

- Tallinna–Tartu maantee ehitus. Ehitustööde eesmärgiks on jätkata põhimaantee I klassi maanteeks ehitamiseks Tartu suunal. Uus trass ehitatakse neljarajaliseks kuni Ardu liiklussõlmeni.
- Foto: Andras Kralla / Äripäev
Ameti peadirektor Kaido Padar ütles pressiteate vahendusel, et see puudutab kõiki maakondi ning objektide hulgas on nii taastusremonte, uute teelõikude rajamisi kui ka ristmike ümberehitusi. "Kui tavapäraselt ehitame aastas ligikaudu 2000 kilomeetrit teid, siis tänavu teeme 1700". Kokku on Eestis riigimaanteid 16 662 kilomeetrit.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Laonduse arengut suunavad mitmed megatrendid, nagu tehnoloogia areng, globaliseerumine, keskkonnasäästlikkus, rahvastiku vananemine ja väärtushinnangute muutumine. Need trendid toovad kaasa vajaduse digitaliseerimise ja automatiseerimise järele, rohetehnoloogiate integreerimise ning töötajate oskuste arendamise vastavalt muutuvatele nõudmistele.