Ainult tellijatele
Autor: Logistikauudised.ee • 23. veebruar 2022
Ainult tellijatele

Kogemus: kuidas lahendas Operail ettevõttesisese töökorralduse?

Operail on suure raudtee-ettevõtte kaasajastamisel panustanud viimastel aastatel palju digitaliseerimisse ja uutesse innovaatilistesse lahendustesse. Nüüd jõuti ettevõtte sisese töökorralduse digitaliseerimiseni. Millise platvormi kasuks ligi 600 töötajaga suurettevõttes otsustati ja miks just selle?
Operailis töötab ligi 600 inimest ja nende töö korraldamine läbi digitaalsete lahenduste oli suur väljakutse.

Operaili üheks suuremaks ettevõtmiseks on olnud ettevõttesisese pöördumissüsteemi loomine, mis võimaldaks paindlikumalt, kiiremini ja efektiivsemalt juhtida erinevaid tööprotsesse.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Logistikauudised.ee toetajad:
Tõnu TrammLogistikauudised.ee juhtTel: 52 777 80
Anu SoometsSündmuste programmijuht Tel: 5164397
Rain JüristoReklaamimüügi projektijuhtTel: 6670 077