Majandus- ja taristuminister Taavi Aas kohtus ühistranspordikeskuste esindajatega, et leida võimalusi, kuidas tagada inimestele vähemalt sama head liikumisvõimalused 2022. aastal.

- Majandus- ja taristuminister Taavi Aas arutas ühistranspordikeskuste esindajatega, kuidas bussiliiklust paremini korraldada.
- Foto: Raul Mee
„Tasuta ühistranspordi tulekuga on riik suurendanud ühistranspordi rahastamist ligi poole võrra, seda eelkõige uute bussiliinide loomise tõtu. Oleme üle veerandi võrra uusi bussiliine juurde loonud, samal ajal vähendanud survet reisija rahakotile. Jõudsalt laienenud liinivõrku saab kindlasti optimeerida ning ühistranspordikeskused peaksid tühjade liinide asemel pakkuma nõudetransporti. Tasuta ühistransport on tulnud, et jääda, aga see ei tähenda, et võime käitada maksumaksja kulul tühjasid bussiliine,“ ütles majandus- ja taristuminister Taavi Aas.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Laonduse arengut suunavad mitmed megatrendid, nagu tehnoloogia areng, globaliseerumine, keskkonnasäästlikkus, rahvastiku vananemine ja väärtushinnangute muutumine. Need trendid toovad kaasa vajaduse digitaliseerimise ja automatiseerimise järele, rohetehnoloogiate integreerimise ning töötajate oskuste arendamise vastavalt muutuvatele nõudmistele.