• 17.11.21, 13:00

Kvoodi ja keelenõudeta saaks ka bussijuhte värvata kolmandatest riikidest

Kui sõitjatevedu sektorina lõpetas 2020. aasta 11 miljoni eurose koondkahjumiga, siis sõitjateveo TOPi võitnud GoBusil õnnestus kasvatada nii käivet kui kasumit. 90% ettevõtte vedudest on avalikud liiniveod ja see aitas vältida koroonakahjumisse sattumist.
Äripäeva sõitjateveo TOPi tänavuse võitja GoBus ASi juht Andrei Mändla.
  • Äripäeva sõitjateveo TOPi tänavuse võitja GoBus ASi juht Andrei Mändla.
  • Foto: GoBus
Äripäeva TOPi saates räägime sektori ettevõtete ees seisvatest probleemidest. Näiteks sellest, miks dotatsioonid otse kütuse hinnatõusu ei kata, mis takistab ettevõtetel bussijuhtide värbamist kolmandatest riikidest ning millal vuravad teedel-tänavatel ökobussid. Saates on GoBus ASi juht Andrei Mändla ja Hansabussi nõukogu esimees Neeme Tammis. Saatejuht on Äripäeva Infopanga konkurentsianalüütik Sigrid Kõiv.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.11.25, 15:43
Millist ladu finantsjuht eelarvesse tahab?
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele