Porschede ja kasutatud autode müük päästis automüüja koroona-aasta räsimisest
Peamiselt Škodade müügi ja hooldusega tegelev Auto 100 AS majandusnäitajad vähenesid eelmisel raskel aastal, kuid mitte oluliselt, selgub ettevõtte majandusaasta aruandest.
Eelmisel aastal müüs Auto 100 AS kokku 154 Porsche sõidukit, mida oli 25 võrra vähem. Müügitulu kasvas samas veerandi võrra.
Foto: Andres Haabu
Automüük sai koroonaviirusest tingitult eelmisel aastal oluliselt kannatada: Autode Müügi ja Teenindusettevõtete Eesti Liidu ehk AMTELi andmetel kahanes Eestis uute sõiduautode müük ligi 30%, mida on rohkem kui Euroopa Liidus keskmiselt.
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.