• 27.05.21, 07:00

IRU: kõige enam CO2 toodab hoopis vesinikutehnoloogia

Rahvusvaheline Maanteetranspordi Liit (IRU) tellis arvutuse erinevate tehnoloogiate tootmisahelate kohta Euroopas, USA-s ja Hiinas ning tulemus oli jahmatav: nii vesinikutehnoloogia, kui elektrisõidukite puhul tekib tegelikkuses oluliselt rohkem süsinikdioksiidi kui diislitehnoloogia puhul.
Vesinikuveokte arendamine on aktuaalne teema, kuid hetkeseisuga saastaks nad kokkuvõttes rohkem kui diislikütusel sõitvad autod.
  • Vesinikuveokte arendamine on aktuaalne teema, kuid hetkeseisuga saastaks nad kokkuvõttes rohkem kui diislikütusel sõitvad autod.
  • Foto: Daimler
Kui vesinikku ja elektrit peetakse sageli nullemissiooniga kütuseks, siis arvestades kõiki süsinikdioksiidi heitmeid erinevates tootmistsüklites, tekib alternatiivkütuste tegelikust olemusest hoopis realistlikum pilt, teatas IRU oma raportis. Ainuüksi Euroopas, USA-s ja Hiinas lisaksid need tänase peamise energialiigi, ehk diislikütusega võrreldes keskmiselt 45% rohkem süsinikdioksiidi elektri- ja 72% rohkem vesinikutehnoloogia puhul.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 02.10.25, 13:57
Raben Eesti logistikateenused vastavad kohalikele vajadustele, aga Euroopa mõõtkavas
Kui Raben Eesti alustas 2004. aastal tegevust kaheliikmelise meeskonnaga, ei osanud keegi arvata, et ettevõttest kasvab kiiresti üks tugevamaid tegijaid kohalikul transpordi- ja logistikaturul. Tänaseks on meeskond oluliselt kasvanud ning lisandunud on mitmekülgne teenusteportfell, mis võimaldab pakkuda lepingulist logistikat, siseriiklikku ja rahvusvahelist transporti, jahutatud toidukaupade logistikat, mere- ja õhutransporti ning intermodaalset transporti läbi ettevõtte filiaalide erinevates riikides.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele