• 27.05.21, 07:00

IRU: kõige enam CO2 toodab hoopis vesinikutehnoloogia

Rahvusvaheline Maanteetranspordi Liit (IRU) tellis arvutuse erinevate tehnoloogiate tootmisahelate kohta Euroopas, USA-s ja Hiinas ning tulemus oli jahmatav: nii vesinikutehnoloogia, kui elektrisõidukite puhul tekib tegelikkuses oluliselt rohkem süsinikdioksiidi kui diislitehnoloogia puhul.
Vesinikuveokte arendamine on aktuaalne teema, kuid hetkeseisuga saastaks nad kokkuvõttes rohkem kui diislikütusel sõitvad autod.
  • Vesinikuveokte arendamine on aktuaalne teema, kuid hetkeseisuga saastaks nad kokkuvõttes rohkem kui diislikütusel sõitvad autod.
  • Foto: Daimler
Kui vesinikku ja elektrit peetakse sageli nullemissiooniga kütuseks, siis arvestades kõiki süsinikdioksiidi heitmeid erinevates tootmistsüklites, tekib alternatiivkütuste tegelikust olemusest hoopis realistlikum pilt, teatas IRU oma raportis. Ainuüksi Euroopas, USA-s ja Hiinas lisaksid need tänase peamise energialiigi, ehk diislikütusega võrreldes keskmiselt 45% rohkem süsinikdioksiidi elektri- ja 72% rohkem vesinikutehnoloogia puhul.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 28.10.25, 10:43
Nixor loob terviku, Datalogic tagab töökindluse – ladu, mis liigub tõrgeteta
Kiirus, täpsus ja töökindlus – need kolm märksõna määravad tänapäeva laotöö kvaliteedi. Kui süsteem peab töötama ööpäevaringselt, ei piisa ainult heast tarkvarast, vaid vaja on ka vastupidavat ja nutikat riistvara, mis peab vastu kõige nõudlikumas keskkonnas. Nixor aitab ettevõtetel juurutada ja hooldada Datalogicu seadmeid nii, et kogu logistikaahel, alates kauba vastuvõtust kuni väljastuseni, toimib katkestusteta ja läbipaistvalt.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele