Autor: Tõnu Tramm • 27. mai 2021
Ainult tellijatele

IRU: kõige enam CO2 toodab hoopis vesinikutehnoloogia

Rahvusvaheline Maanteetranspordi Liit (IRU) tellis arvutuse erinevate tehnoloogiate tootmisahelate kohta Euroopas, USA-s ja Hiinas ning tulemus oli jahmatav: nii vesinikutehnoloogia, kui elektrisõidukite puhul tekib tegelikkuses oluliselt rohkem süsinikdioksiidi kui diislitehnoloogia puhul.

Vesinikuveokte arendamine on aktuaalne teema, kuid hetkeseisuga saastaks nad kokkuvõttes rohkem kui diislikütusel sõitvad autod.
Autor: Daimler

Kui vesinikku ja elektrit peetakse sageli nullemissiooniga kütuseks, siis arvestades kõiki süsinikdioksiidi heitmeid erinevates tootmistsüklites, tekib alternatiivkütuste tegelikust olemusest hoopis realistlikum pilt, teatas IRU oma raportis. Ainuüksi Euroopas, USA-s ja Hiinas lisaksid need tänase peamise energialiigi, ehk diislikütusega võrreldes keskmiselt 45% rohkem süsinikdioksiidi elektri- ja 72% rohkem vesinikutehnoloogia puhul.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Logistikauudised.ee toetajad:
Tõnu TrammLogistikauudised.ee juhtTel: 52 777 80
Anu SoometsSündmuste programmijuht Tel: 5164397
Rain JüristoReklaamimüügi projektijuhtTel: 6670 077