Euroopa Liidus tegi uute sõiduautode müük märtsis suure tõusu, aga ülemöödunud aasta märtsikuu tulemusega võrreldes on turg siiski veel miinuses, teatas AMTEL.

- Kõige enam on aastaga turuosa kasvatanud Peugeot.
- Foto: SIPA/Scanpix
Märtsis müüdi Euroopa Liidu riikides veidi üle ühe miljoni uue sõiduauto, mida eelmise aasta märtsiga võrreldes on 87,3% rohkem. Mullu aga kukkus märtsikuu müük Euroopas drastiliselt koroonaviiruse pandeemia tõttu, millest sõltuvalt on ka võrdlusmoment moonutatud. 2019. aasta märtsi tulemusele jäi tänavune müük alla 0,2 miljoni autoga.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.