Transpordiameti investeeringute komitee otsusega suunatakse 2021. aastal täiendavalt 5,5 miljonit eurot kruusateedele toluvaba katte ehitamiseks. Selle summa eest saab tolmuvabaks ligikaudu 55 kilomeetrit kruusateid.
- MIllised kruusateed täpselt täiendavalt tolmuvabaks muudetakse, on veel otsustamisel. Foto: Sven Arbet
Võimalus lisaraha kasutamiseks tekkis avatud teede remondi riigihangetest, mis on osutunud eeldatavast maksumusest odavamaks. Maanteehoiu teenistuse direktor Raido Randmaa sõnul on kruusateedele katete ehitamise põhieesmärgiks parandada maapiirkondades liikumise võimalusi ja elukeskkonda. „Antud investeering toob kasu ka keskkonnale, sest kattega kaob tolm, mis kruusateedel liiklemisel muidu tekib,“ lisas Randmaa.
Seotud lood
Valitsus kinnitas selle kümnendi uuendatud riigiteede teehoiukava: võrreldes esialgsega suureneb 2021. aastal teehoiu rahastus 48 miljoni euro ning 2022. aastal ligi 21 miljoni euro võrra.
Möödunud nädalal sa allkirjad ehitusleping, mis tähistab paberil kokku lepitud Saue-Topi ühendustee rajamise reaalsuseks saamist - algavad ühendustee ehitustööd esmalt raadamise, väljakaevete ja pinnase äraveoga.
31. detsembril 2020 kuulutas Maanteeamet välja riigihanke Tallinna ringteel Kanama–Valingu lõigu ehitamiseks. 4,6-kilomeetrine lõik ehitatakse 2+2 sõidurajaga maanteeks, lisatakse mitmeid uusi ristmikke tunneleid.
Eesti ettevõtlusmaastikul on viimastel aastatel ilmnenud murettekitav trend: maksuvõlgade ja pankrottide arv kasvab märgatavalt. Statistika näitab, et maksuvõlglaste arv on viimase kolme aastaga suurenenud 35% ning pankrotis ettevõtete arv koguni 48%. Sellises olukorras on oluline, et ettevõtted saaksid oma võlanõuded kiiremini ja efektiivsemalt lahendatud. Siin tulebki appi Infopanga võlaregister, mis pakub innovatiivset ja praktilist lahendust võlgnikega tegelemiseks.