Tallinki juhi Paavo Nõgene sõnul peaks riik koroonaviiruse levikule reageerima oluliselt karmimalt, et kiiremini kriisist väljuda. See oleks tema sõnul tunduvalt eelistatum kui pikalt vinduma jääda.
Tallink Grupp juht Paavo Nõgene ütles, et talle pikk ja vinduv viiruse mahasurumise viis ei meeldi.
Foto: Liis Treimann
Tallinkile endale senisest suuremad piirangud palju rohkem liiga teeks. „Ega täna ju laevadega peale kauba suurt midagi ei liigu – enam suuremat kahju ei õnnestu teha.“
Tallink teenis eelmisel aastal suurima kahjumi, mida üks Eesti ettevõte on eales teatanud: ühtekokku 108,3 miljonit miljonit eurot. Varasemalt oli see rekord ettevõtte Vopak E.O.S käes.
Tallinki juht Paavo Nõgene tunnistas täna Äripäeva raadio hommikuprogrammis, et ettevõte loodab mai lõpus ja juuni alguses taas laevaliine käivitama hakata, kuid samas on selge, et kõiki liine tänavu veel siiski avada ei saa.
Alates 1. detsembrist 2024 hakkasid kehtima liikluskindlustuse seaduse muudatused, mis laiendasid kindlustuskohustust paljudele töömasinatele. Nüüd peab ettevõte arvestama, et isegi registreerimata tõstuk või murutraktor võib vajada liikluskindlustust – sõltuvalt tema tehnilistest omadustest ja kasutusviisist.