Transpordiameti teatel alustati 9. veebruarist jäämurdetöödega Soome lahel Kunda ja Sillamäe sadamate piirkonnas. Lisaks teostab Transpordiamet jätkuvalt jäämurret Pärnu lahel.
Transpordiameti merenduse ja veeteede teenistuse direktori asetäitja Kaidi Katus selgitas, et seoses Soome lahele tekkinud jääkattega on Sillamäe ja Kunda sadamat külastavatel laevadel tekkinud raskusi jääs sõitmisel, mistõttu saadetakse piirkonda jääd murdma Transpordiameti prahitud laev Botnica.
Ekspedeerimisfirmade mulluste majandusaastaaruannete vahekokkuvõte näitab, et edukaimad on just mereveoste ekspedeerimisega tegelevad firmad, suurima tulu teenis jäälõhkuja Botnica omanik TS Shipping.
Tallinna Sadama tütarettevõtte TS Shipping jäämurdja Botnica asus 27. juunil teele Kanada Arktikasse, kus tema põhitööks saab juba kolmandat suveperioodi järjest olema suurte panamax tüüpi laevade abistamine jääs ning jääseire Milne Inlet´i sadama juurde viivates kitsustes ja väinades.
Alates 1. detsembrist 2024 hakkasid kehtima liikluskindlustuse seaduse muudatused, mis laiendasid kindlustuskohustust paljudele töömasinatele. Nüüd peab ettevõte arvestama, et isegi registreerimata tõstuk või murutraktor võib vajada liikluskindlustust – sõltuvalt tema tehnilistest omadustest ja kasutusviisist.