Lätis on e-kaubanduse järsu arenguga puudu tulnud pakiautomaatidest ja napib ka pakiautosid, Omniva tellitud lisaautomaadid saabusid Hiinast hilinemisega, kirjutab Läti ringhääling.
Omniva sai tellitud pakiautomaadid kätte novembri asemel detsembri lõpus.
Foto: Liis Treimann
Eesti Postile kuuluv Omniva on Lätis töötajate arvu kolmandiku võrra suurendanud ja töö käib päev läbi neljas vahetuses, aga pakiautomaatidest on ikka nappus käes, kuigi nende arv ja suurus on pandeemia ajal kasvanud, kirjutab väljaanne.
Valearvestused rahvusvahelises transiidiäris ning rahavoogude juhtimises tõmbasid Eesti Postil hinge nii kinni, et omanikku teavitati peatselt tekkida võivast maksejõuetusest. See oli alarmeeriv häirekell, mis sundis poliitikuid lõpuks jalgu kõhu alt välja võtma, kirjutab tänane Äripäev.
Omniva ei vaja elustamist. Vaja on selgust, mis ettevõttega on tegu ja kuhu soovitakse sellega jõuda; kuus ministrit kolmest eri erakonnast ning kolm nõukogu koosseisu viimase nelja aasta jooksul pole vajalike otsusteni viinud, kirjutab aastatel 2018–2020 Eesti Posti juhtinud Ansi Arumeel.
E-kaubanduses domineerivad globaalsed platvormid ning nende teenused saavad kättesaadavaks ka meil, kirjutab e-kaubanduse ja pakiturgude asjatundja, endine Omniva juhatuse esimees Ansi Arumeel.
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.