• 10.12.20, 19:33

Bussifirmad jäävad võitluses bürokraatiaga tugevasse kahjumisse

Bussifirmad tahavad pooled liiniload ajutiselt peatada, sest linnade vahel sõidab mullusega võrreldes poole vähem reisijaid. Kehtiv seadus on pannud vedajad valiku ette, kas sõita kaugliine kahjumit kandes või loobuda liinilubadest püsivalt.
Bussifirmad ei taha kaua loodud liinivõrke kergekäeliselt ära anda, vaid ootavad riigilt, et saaks load ajutiselt peatada.
  • Bussifirmad ei taha kaua loodud liinivõrke kergekäeliselt ära anda, vaid ootavad riigilt, et saaks load ajutiselt peatada.
  • Foto: LIIS TREIMANN
Pea kümme bussifirmat pöördus koos riigi poole, et liiniloa alusel teenindavad bussivedajad saaksid ajutiselt load peatada nii nagu kevadel eriolukorra ajal.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.05.25, 14:27
Liikluskindlustus töömasinatele: muudetud seadus nõuab ettevõtetelt suuremat tähelepanu
Alates 1. detsembrist 2024 hakkasid kehtima liikluskindlustuse seaduse muudatused, mis laiendasid kindlustuskohustust paljudele töömasinatele. Nüüd peab ettevõte arvestama, et isegi registreerimata tõstuk või murutraktor võib vajada liikluskindlustust – sõltuvalt tema tehnilistest omadustest ja kasutusviisist.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele