Bussifirmad jäävad võitluses bürokraatiaga tugevasse kahjumisse
Bussifirmad tahavad pooled liiniload ajutiselt peatada, sest linnade vahel sõidab mullusega võrreldes poole vähem reisijaid. Kehtiv seadus on pannud vedajad valiku ette, kas sõita kaugliine kahjumit kandes või loobuda liinilubadest püsivalt.
Bussifirmad ei taha kaua loodud liinivõrke kergekäeliselt ära anda, vaid ootavad riigilt, et saaks load ajutiselt peatada.
Foto: LIIS TREIMANN
Pea kümme bussifirmat pöördus koos riigi poole, et liiniloa alusel teenindavad bussivedajad saaksid ajutiselt load peatada nii nagu kevadel eriolukorra ajal.
Kandideeri ise või anna teada ägedast logistikateost: kandidaate saab esitada oktoobri lõpuni!
Igasügisest traditsiooni järgides valib Äripäeva Logistikauudised juba 24. korda välja aasta parima logistikasaavutuse: esita kandidaat konkursile Aasta Logistikategu 2025!