Bussifirmad jäävad võitluses bürokraatiaga tugevasse kahjumisse
Bussifirmad tahavad pooled liiniload ajutiselt peatada, sest linnade vahel sõidab mullusega võrreldes poole vähem reisijaid. Kehtiv seadus on pannud vedajad valiku ette, kas sõita kaugliine kahjumit kandes või loobuda liinilubadest püsivalt.
Bussifirmad ei taha kaua loodud liinivõrke kergekäeliselt ära anda, vaid ootavad riigilt, et saaks load ajutiselt peatada.
Foto: LIIS TREIMANN
Pea kümme bussifirmat pöördus koos riigi poole, et liiniloa alusel teenindavad bussivedajad saaksid ajutiselt load peatada nii nagu kevadel eriolukorra ajal.
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.