Sel nädalal toimunud transiidikomisjoni istungil tõdesid merendussektori esindajad, et riigi toetused on aidanud ettevõtetel kriisis vastu pidada ning sujuvamaks taastumiseks tehti ettepanek vähendada veeteede tasusid ka pärast 2021. aastat 50% võrra ja seda vähemalt kolmeks aastaks

- HHLA TK Eesti on tänu veeteede tasude alandamisele suutnud oma tegevust Muugal säilitada..
- Foto: Andras Kralla
HHLA TK Eesti juhatuse liige Andres Uusoja sõnul on valitsus leidnud õiged hoovad, et raskel ajal merendussektorit aidata. "Ainuüksi kevadel saime HHLA-ga kindlustada endale konteinerlaevaliini mõni päev pärast veetee tasude ajutist peatamist. Paraku näeme lähikuudel ka uusi murepilvi kaugelt idast, kuna Hiina impordi hind Euroopasse tõotab detsembris ja uue aasta I kvartalis märgatavalt kasvada. Sellegipoolest näeme, et aasta lõpu lähenedes võiksime olla kordades hullemas olukorras, võime selle aasta riigi toega ka üpris tugevalt lõpetada. Edaspidiseks eduks ning taastumiseks kutsume üles valitsust kaaluma veetee tasude soodustuse jätkamist vähemalt 2024. aasta lõpuni," lisas Uusoja.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Alates 1. detsembrist 2024 hakkasid kehtima liikluskindlustuse seaduse muudatused, mis laiendasid kindlustuskohustust paljudele töömasinatele. Nüüd peab ettevõte arvestama, et isegi registreerimata tõstuk või murutraktor võib vajada liikluskindlustust – sõltuvalt tema tehnilistest omadustest ja kasutusviisist.