Autor: Logistikauudised.ee • 25. november 2020

Veeteede tasude alandamine on aidanud merendussektoril pinnale jääda

Sel nädalal toimunud transiidikomisjoni istungil tõdesid merendussektori esindajad, et riigi toetused on aidanud ettevõtetel kriisis vastu pidada ning sujuvamaks taastumiseks tehti ettepanek vähendada veeteede tasusid ka pärast 2021. aastat 50% võrra ja seda vähemalt kolmeks aastaks
HHLA TK Eesti on tänu veeteede tasude alandamisele suutnud oma tegevust Muugal säilitada..
Foto: Andras Kralla

HHLA TK Eesti juhatuse liige Andres Uusoja sõnul on valitsus leidnud õiged hoovad, et raskel ajal merendussektorit aidata. "Ainuüksi kevadel saime HHLA-ga kindlustada endale konteinerlaevaliini mõni päev pärast veetee tasude ajutist peatamist. Paraku näeme lähikuudel ka uusi murepilvi kaugelt idast, kuna Hiina impordi hind Euroopasse tõotab detsembris ja uue aasta I kvartalis märgatavalt kasvada. Sellegipoolest näeme, et aasta lõpu lähenedes võiksime olla kordades hullemas olukorras, võime selle aasta riigi toega ka üpris tugevalt lõpetada. Edaspidiseks eduks ning taastumiseks kutsume üles valitsust kaaluma veetee tasude soodustuse jätkamist vähemalt 2024. aasta lõpuni," lisas Uusoja.

Liitu Logistikauudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Logistikauudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Tõnu TrammLogistikauudised.ee juhtTel: 52 777 80
Anu SoometsSündmuste programmijuht Tel: 5164397
Rain JüristoReklaamimüügi projektijuhtTel: 6670 077