Sel nädalal toimunud transiidikomisjoni istungil tõdesid merendussektori esindajad, et riigi toetused on aidanud ettevõtetel kriisis vastu pidada ning sujuvamaks taastumiseks tehti ettepanek vähendada veeteede tasusid ka pärast 2021. aastat 50% võrra ja seda vähemalt kolmeks aastaks

- HHLA TK Eesti on tänu veeteede tasude alandamisele suutnud oma tegevust Muugal säilitada..
- Foto: Andras Kralla
HHLA TK Eesti juhatuse liige Andres Uusoja sõnul on valitsus leidnud õiged hoovad, et raskel ajal merendussektorit aidata. "Ainuüksi kevadel saime HHLA-ga kindlustada endale konteinerlaevaliini mõni päev pärast veetee tasude ajutist peatamist. Paraku näeme lähikuudel ka uusi murepilvi kaugelt idast, kuna Hiina impordi hind Euroopasse tõotab detsembris ja uue aasta I kvartalis märgatavalt kasvada. Sellegipoolest näeme, et aasta lõpu lähenedes võiksime olla kordades hullemas olukorras, võime selle aasta riigi toega ka üpris tugevalt lõpetada. Edaspidiseks eduks ning taastumiseks kutsume üles valitsust kaaluma veetee tasude soodustuse jätkamist vähemalt 2024. aasta lõpuni," lisas Uusoja.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.