Ehkki suvest alates on uute tarbesõidukite müüginumbrid pisut kosuma hakanud, müüdi oktoobris uusi tarbesõidukeid 358, mis jäi endiselt möödunud aasta oktoobri müügitulemusele alla 11,6%, teatas AMTEL.

- Scani Eesti juht Janno Karu tõdeb, et Baltikumis on tänavu uute veokite müük langenud -59%, Euroopas keskmiselt on langus olulsielt väiksem.
- Foto: Raul_Mee
Kümne kuu kokkuvõttes jääb uute tarbesõidukite müük Eestis eelmise aasta samale perioodile alla 31,7%. Ehkki suvel müügunumbrid pisut kasvasid, müüdi oktoobris uusi tarbesõidukeid 358, mis jäi möödunud aasta oktoobri müügitulemusele alla 11,6%. Tarbesõidukite esikolmiku moodustasid oktoobris Renault (57 sõidukit), Toyota (54) ja Citroën (49). Raskeveokite segmendis olid edukaimad Scania 25 müüdud veokiga ja Mercedes-Benz 12 veokiga.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.