• 09.11.20, 11:31
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tarbesõidukite müügi madalseis püsib

Ehkki suvest alates on uute tarbesõidukite müüginumbrid pisut kosuma hakanud, müüdi oktoobris uusi tarbesõidukeid 358, mis jäi endiselt möödunud aasta oktoobri müügitulemusele alla 11,6%, teatas AMTEL.
Scani Eesti juht Janno Karu tõdeb, et Baltikumis on tänavu uute veokite müük langenud -59%, Euroopas keskmiselt on langus olulsielt väiksem.
  • Scani Eesti juht Janno Karu tõdeb, et Baltikumis on tänavu uute veokite müük langenud -59%, Euroopas keskmiselt on langus olulsielt väiksem.
  • Foto: Raul_Mee
Kümne kuu kokkuvõttes jääb uute tarbesõidukite müük Eestis eelmise aasta samale perioodile alla 31,7%. Ehkki suvel müügunumbrid pisut kasvasid, müüdi oktoobris uusi tarbesõidukeid 358, mis jäi möödunud aasta oktoobri müügitulemusele alla 11,6%. Tarbesõidukite esikolmiku moodustasid oktoobris Renault (57 sõidukit), Toyota (54) ja Citroën (49). Raskeveokite segmendis olid edukaimad Scania 25 müüdud veokiga ja Mercedes-Benz 12 veokiga.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.11.25, 15:43
Millist ladu finantsjuht eelarvesse tahab?
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele