Koroona jätab sajad Eesti veokijuhid ilma juhikaardita
Sajad Eesti veokijuhid jäävad ilma tahhograafi juhikaardita, sest maanteeameti partneril on toorikud otsas ja uus partner on suuteline trükkimise üle võtma alles kuu aja pärast.
Kaardita sõita ei tohi aga uusi kaarte lähema kuu jooksul juurde ei saa.
Äripäeva meilile saabus täna vihje: „Maanteeamet pole suuteline valmistama tahhograafikaarte juba rohkem kui kuu aega. Paljud autojuhid ei saa tööle minna, sest maanteeamet laiutab käsi. Teadaolevalt on ilma kaardita juhte juba üle 600. Ühtegi mõistlikku ajutist lahendust maanteeamet ei paku.“
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.