22. septembril toimunud 8. Kütuseturu Aastakonverentsi moderaator, õliühingu juht Mart Raamat, tervitas „klubisse“ astumise puhul Elektrilevi esindajat - kütuseturg ei ole enam lihtsalt mootoribensiin ja diislikütus, vaid ka gaas, elekter, vesinik jpm.

- Kütuseturu Aastakonverentsi modereeris Eestis Õliühingu tegevjuht Mart Raamat.
- Foto: Raul Mee
Juba kaheksandat korda toimunud kütuseturu aastakonverents keskendus lähitulevikule, ehk mis saab edasi, millised on võimalused ja milliseid valikud on meie kütusemüüjatel? Millised valikud on riigil? Kuidas kütust õiglaselt maksustada ja kas meie elektrivõrk peab elektriautode tulvale vastu? Need olid läbivad teemad eile toimunud kütuseturu aastakonverentsil.
Konverentsi lõpetas vestlusring, kus Eesti kütuseturu suurimate ettevõtete (Alexela, Olerex, Neste ja Circle K) juhid arutasid võimalusi ja tulevikuperspektiive. Välistatud ei ole nende hinnangul ükski alternatiiv, kuid üsna üheselt tõdeti, et elekter saab ühel või teisel moel tulevikutranspordi liikuma panevaks jõuks ning kuna juhtmest laadimine ei saa kunagi olema sama kiire kui bensiini tankimine, on pikemas perspektiivis vesinikuelementidel võtmeroll.
Ehk nagu ütles Olerexi aktsionär Antti Moppel: „Ära sülita sisepõlemismootorisse enne, kui vesinikutehnoloogia ei ole veel valmis.“
Artikkel jätkub pärast reklaami
Konverentsidel räägitust saab lähiajal pikemalt lugeda logistikauudised.ee veebikeskkonnast ja logistika erilehtedest.
Vaata pildigaleriid 8. Kütuseturu Aastakonverentsilt:

71 fotot
- 22SEPT2020 Kütuseturu Aastakonverents 2020 . Foto autor Raul Mee
- Foto: Raul Mee
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Alates 1. detsembrist 2024 hakkasid kehtima liikluskindlustuse seaduse muudatused, mis laiendasid kindlustuskohustust paljudele töömasinatele. Nüüd peab ettevõte arvestama, et isegi registreerimata tõstuk või murutraktor võib vajada liikluskindlustust – sõltuvalt tema tehnilistest omadustest ja kasutusviisist.