Juba kaheksandat korda toimunud kütuseturu aastakonverents keskendus lähitulevikule, ehk mis saab edasi, millised on võimalused ja milliseid valikud on meie kütusemüüjatel? Millised valikud on riigil? Kuidas kütust õiglaselt maksustada ja kas meie elektrivõrk peab elektriautode tulvale vastu? Need olid läbivad teemad eile toimunud kütuseturu aastakonverentsil.
Konverentsi lõpetas vestlusring, kus Eesti kütuseturu suurimate ettevõtete (Alexela, Olerex, Neste ja Circle K) juhid arutasid võimalusi ja tulevikuperspektiive. Välistatud ei ole nende hinnangul ükski alternatiiv, kuid üsna üheselt tõdeti, et elekter saab ühel või teisel moel tulevikutranspordi liikuma panevaks jõuks ning kuna juhtmest laadimine ei saa kunagi olema sama kiire kui bensiini tankimine, on pikemas perspektiivis vesinikuelementidel võtmeroll.
Ehk nagu ütles Olerexi aktsionär Antti Moppel: „Ära sülita sisepõlemismootorisse enne, kui vesinikutehnoloogia ei ole veel valmis.“
Konverentsidel räägitust saab lähiajal pikemalt lugeda logistikauudised.ee veebikeskkonnast ja logistika erilehtedest.
Vaata pildigaleriid 8. Kütuseturu Aastakonverentsilt: