• 23.09.20, 10:49
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Galerii: 8. Kütuseturu Aastakonverents

22. septembril toimunud 8. Kütuseturu Aastakonverentsi moderaator, õliühingu juht Mart Raamat, tervitas „klubisse“ astumise puhul Elektrilevi esindajat - kütuseturg ei ole enam lihtsalt mootoribensiin ja diislikütus, vaid ka gaas, elekter, vesinik jpm.
Kütuseturu Aastakonverentsi modereeris Eestis Õliühingu tegevjuht Mart Raamat.
  • Kütuseturu Aastakonverentsi modereeris Eestis Õliühingu tegevjuht Mart Raamat.
  • Foto: Raul Mee
Juba kaheksandat korda toimunud kütuseturu aastakonverents keskendus lähitulevikule, ehk mis saab edasi, millised on võimalused ja milliseid valikud on meie kütusemüüjatel? Millised valikud on riigil? Kuidas kütust õiglaselt maksustada ja kas meie elektrivõrk peab elektriautode tulvale vastu? Need olid läbivad teemad eile toimunud kütuseturu aastakonverentsil.
Konverentsi lõpetas vestlusring, kus Eesti kütuseturu suurimate ettevõtete (Alexela, Olerex, Neste ja Circle K) juhid arutasid võimalusi ja tulevikuperspektiive. Välistatud ei ole nende hinnangul ükski alternatiiv, kuid üsna üheselt tõdeti, et elekter saab ühel või teisel moel tulevikutranspordi liikuma panevaks jõuks ning kuna juhtmest laadimine ei saa kunagi olema sama kiire kui bensiini tankimine, on pikemas perspektiivis vesinikuelementidel võtmeroll.
Ehk nagu ütles Olerexi aktsionär Antti Moppel: „Ära sülita sisepõlemismootorisse enne, kui vesinikutehnoloogia ei ole veel valmis.“

Artikkel jätkub pärast reklaami

Konverentsidel räägitust saab lähiajal pikemalt lugeda logistikauudised.ee veebikeskkonnast ja logistika erilehtedest.
Vaata pildigaleriid 8. Kütuseturu Aastakonverentsilt:
22SEPT2020 Kütuseturu Aastakonverents 2020 . Foto autor Raul Mee
71 fotot
  • 22SEPT2020 Kütuseturu Aastakonverents 2020 . Foto autor Raul Mee
  • Foto: Raul Mee

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.12.25, 12:53
Teemaksumuudatused Euroopas, mida veofirmad teadma peaksid
Aasta 2025 tõi Euroopa teemaksusüsteemidesse mitmeid uuendusi. Järgnevatel kuudel on neid oodata veelgi - mitmed riigid uuendavad tehnoloogiat ning paljud lisavad CO₂-põhiseid tasusid veokitele, et täita ELi kliimapoliitika eesmärke. See tähendab, et maanteeveofirmad peaksid juba täna mõtlema seadmete uuendamisele ja uute reeglitega kohanemisele, et tagada vastavus nõuetele ja säästlikkusele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele