Tarbesõidukite müük augustis viiendiku võrra mullusest madalam
Tänavu augustis müüdi uusi tarbesõidukeid 337, mida oli 20,5% vähem kui möödunud aastal. Kaheksa kuu kokkuvõttes on uusi tarbesõidukeid müüdud 2721, mida on 35,4 vähem kui eelmise aasta samal perioodil.
Kõige eksootilisem uus "tarbesõiduk" mis Eestis augustis arvele võeti, oli N1G klassi kuuluv pikap Honda Ridgeline. Musta värvi 3,5-liitrise bensiinimootoriga sõiduk läks ühe Viljandimaa ettevõtte nimele.
Foto: Honda
Autode Müügi ja Teenindusettevõtete Eesti andmetel jagasid augustis uute tarbesõidukimarkide edetabelis esikohta Citroen ja Peugeot 51 müüdud sõidukiga. Kolmandana läks enim kaubaks Renault tarbesõidukeid (44). Veokite segmendis oli edukaim Scania 13 müüdud veokiga.
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.