Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Ferrari müüs Eestis aastaplaani kahe nädalaga täis
Ferrari Eesti esindussalongi juhi Torsten Kihlmani sõnul läks superautode müük üle ootuste hästi käima. “Selle aasta eesmärk oli müüa 4-5 autot, kuid vaid kahe nädalaga osteti kaks Ferrari 812 Superfasti ja kolm Ferrari F8-t,” ütles Kihlman.
Kahe nädala jooksul müüdi kaks Ferrari 812 Superfasti, mille hinnad algavad 302 582 eurost ja sõltuvalt modifikatsioonist võivad ulatuda isegi üle 400 000 euro.
Foto: Luxury Collection
“Salongi avamine tekitas suure huvi ja üllatavalt palju inimesi on masinad uudistamas käinud. Paar ostjat olid juba pikalt oma Ferrarist unistanud, aga soetati ka emotsiooni pealt – lihtsalt kohapeal tekkis huvi,” rääkis Kihlman.
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.