• 03.08.20, 11:44
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Aas: peame kaaluma värske liikuvuspaketi vastu kohtuteed

21. augustil jõustub Euroopa Liikuvuspakett, mille kohta on nii Eesti kui ka veel kaheksa Euroopa Liidu liikmesriiki korduvalt avaldanud vastumeelt, kuna reform sellisel kujul läheb nende hinnangul vastuollu Euroopa Liidu ühtse siseturu ning kliimaeesmärkide põhimõtetega.
Paljud Eesti metsavedajad siirduvad tööle Saksamaale, iga 8 nädala tagant asutamisriiki tagasipöördumise nõue tähendaks aga aastas potentsiaalselt 6 tühjalt tagasisõitu Eestisse.
  • Paljud Eesti metsavedajad siirduvad tööle Saksamaale, iga 8 nädala tagant asutamisriiki tagasipöördumise nõue tähendaks aga aastas potentsiaalselt 6 tühjalt tagasisõitu Eestisse.
Liikuvuspaketiga muutuvad sõidukijuhtide töö-, sõidu- ja puhkeaja nõuded, autoveo-ettevõtjana tegutsemine ja rahvusvahelisele autoveoturule juurdepääsu reeglid ning kehtestatakse normid sõidukijuhtide lähetamise kohta rahvusvahelistel vedudel.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.12.25, 12:53
Teemaksumuudatused Euroopas, mida veofirmad teadma peaksid
Aasta 2025 tõi Euroopa teemaksusüsteemidesse mitmeid uuendusi. Järgnevatel kuudel on neid oodata veelgi - mitmed riigid uuendavad tehnoloogiat ning paljud lisavad CO₂-põhiseid tasusid veokitele, et täita ELi kliimapoliitika eesmärke. See tähendab, et maanteeveofirmad peaksid juba täna mõtlema seadmete uuendamisele ja uute reeglitega kohanemisele, et tagada vastavus nõuetele ja säästlikkusele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele