• 29.07.20, 10:59
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Koroonaaeg tõi Eesti Postile kasumi

Omniva kaubamärgi all tegutsev Eesti Post jõudis esimesel poolaastal kasumisse ja kasvatas käivet. Selle poolaasta sisse jäi ka ettevõtte nõukogu ennetähtaegne laialisaatmine.
Omniva kaubamärki kasutava Eesti Posti juht Ansi Arumeel.
  • Omniva kaubamärki kasutava Eesti Posti juht Ansi Arumeel.
  • Foto: Meeli Küttim
Omniva teatas, et selle aasta esimene pool oli ettevõttele viimase viie aasta edukaim: koroonakriisi mõjul hoogustunud e-kaubandus ning pakiautomaatide eelistamine klientide poolt kasvatas äritulu ja mõjutas oluliselt kasumlikkust.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.11.25, 15:43
Millist ladu finantsjuht eelarvesse tahab?
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele