Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Finnairi ainus käive tuli kaubavedudest
Soome lennufirma Finnnair teatas, et koroonapandeemia peatas reisilinnuliikluse peaaegu täiesti ja nii koosneb teise kvartali ligi 69 miljoni euro suurune käive peamiselt kaubaveost.
Finnair töötaski teises kvartalis põhiliselt kaubalennufirmana, pildil Finnairi lennuk, mis Eestisse 2010. aastal eurod tõi.
Foto: Andres Haabu
Soome lennufirma Finnairi tegevjuhi Topi Manneri sõnul võtab ettevõtte teise kvartali tulemuse kokku vaid üks sõna: koroonapandeemia. „Kvartalis tootsime oma tegevusega ligikaudu 2 miljonit eurot ärikahjumit iga päev,“ tõdes ta pressiteate vahendusel.
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.