• 16.07.20, 09:36
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Pealinna arendajaid ahistav parkimiskohtade nõue muutub ootamatus suunas

Kinnisvaraarendajaid ahistavad nõuded, mis panevad Tallinna linnas paika, kui palju tuleb uue kortermaja juurde parkimiskohti rajada, saavad kauaoodatud muudatuse. Leevenemise asemel terendab aga rohkemgi ettekirjutisi ning üks oluline muudatus kergitab korterite hinda.
Tallinnas tuleb eelnõu kinnitamisel viia parkimine rohkem maa alla.
Kui Tallinna parkimiskohtade arvu eelnõu kinnitatakse, seatakse sellega ette normid, mille järgi tuleks südalinna ja miljööalale korterelamut ehitades rajada iga korteri peale üks parkimiskoht ning mitte rohkem, kuna autod tuleb viia linnasüdamest rohkem välja. Kesklinnas võib olla parkimiskohti iga korteri kohta 1,1, sealt kaugemale jäävates korterelamute piirkondades tuleb luua minimaalselt 1,3 ning äärelinnas iga korteri kohta minimaalselt 1,5 parkimiskohta.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.11.25, 15:43
Millist ladu finantsjuht eelarvesse tahab?
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele