Autor: Allan Rajavee • 14. juuli 2020
Ainult tellijatele

Eesti kaubavedajad: Euroopa Liidu transpordireform ahistab äärealasid

Kolmandik Baltikumi kaugsõidu veokijuhtidest võivad lähiaastail enda töökoha Euroopa Liidu maanteetranspordi reformi tõttu kaotada, kuna muudatused soosivad Lääne- ja Kesk-Euroopa veofirmasid.
Autor: LIIS TREIMANN

Eelmisel nädalal Euroopa Parlamendis suurriikide saadikute poolt läbi surutud maanteetranspordi reformi tõttu süüakse rahvusvaheliste kaubavedudega tegelevad Eesti ettevõtted nende hinnangul Kesk-Euroopa turult järgmise 18 kuu jooksul lihtsalt välja.

Peaasjalikult teeb Eesti autovedajatele muret nii juhtide kui ka veokite regulaarse kojutoomise nõue. Näiteks varem uute sõiduautode vedamisele Kesk- ja Lääne-Euroopas keskendunud Põlvamaa firma Hert-Transport on nii veokid kui ka juhid Eestisse toonud ning plaanib vähemalt lähiajal keskenduda Balti ja Skandinaavia vedudele, ütles ettevõtte juhatuse liige Tarmo Tšernjavski.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale. Lugemiseks logi sisse või osta ligipääs allolevalt lingilt.

Vormista püsimaksega tellimus kohe ja saad:

  • Ligipääsu kõigile lukus lugudele
  • Ligipääsu Logistikauudised erilehe PDFidele
  • Ligipääsu Transpordi ja logistika infolehele
Jaga lugu
Logistikauudised.ee toetajad:
Tõnu TrammLogistikauudised.ee juhtTel: 52 777 80
Ana TilksonReklaamimüügi projektijuhtTel: 545 60 150