Asfaltteed lähevad maksumaksjale betoonteedest 40% kallimaks maksma, kui arvestada maantee elukaare kõiki kulusid. Sellisele järeldusele jõudis teedeinsener Ain Kendra käe all valminud värske 2+2 maantee asfalt- ja betoonkatendi konstruktsiooni hinnavõrdluse uuring.

- Vaida-Aruvalla maantee I niidi rekonstrueerimine.
- Foto: Raivo Tiikmaa
Eesti on asunud kiirendatud korras välja ehitama kolme riigi põhimaanteed. Just need on maanteed, mis Eesti Betooniühingu juhatuse liikme Kalle Suitslepa sõnul vajaksid suurema kandevõimega, pikaajalist, vastupidavat, keskkonnasäästlikumat ja ka odavamat betoonkatendit.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.