Maanteeameti tellimusel lõppes hiljuti veoautode üle õhu teljekaalu lugemise eksperiment, et kasutada kaasaegseid telemeetria- ja telemaatikalahendusi veokite massi seiramiseks. Selgus, et kauglugemisega sõiduki masside hankimine on igati teostatav juba täna autodes olevate seadmetega.
„Mõte on projektil pikas plaanis see, et näeks ära, kus veokid kaalulimiiti kõige rohkem ületavad, et trahvimise asemel teid paremini planeerida. Lisaks võimaldaks see igasuguse tee ääres kaalumise ära lõpetada,“ kommenteeris testmõõtmise ühe osapoole, Fleet Complete Eesti OÜ turundusjuht Veiko Strauss.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.