Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
E-kaubanduse käive on teinud eriolukorras erakordse hüppe, Hansaposti kuu müük on möödunud aasta sama ajaga võrreldes pea kahekordistunud. Samas töötavad kõik logistikaettevõtted võimete piiril ja kaubad võivad, aga ei pruugi jõuda kiirelt kohale.
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.