Kütusemüüja Olerex avas kaupade e-tellimiskeskkonna. Toidu- ja esmatarbekauba võib veebist ette ära tellida ning komplekteeritud kaubakotile poole tunni pärast Olerexi tanklasse järele minna. Kokku on hetkel e-keskkonnaga liidetud 48 tanklat üle Eesti.

- Olerex avas e-poe
- Foto: Liis Treimann
„Veel paar nädalat tagasi poleks me isegi osanud ette näha, et kodule lähimast tanklast saab ette tellida piima, hakkliha ning kätepesuvahendi, mis antakse kliendile üle kontaktivabalt, aga eriolukord nõuab erilisi samme ning tegime otsuse hakata pakkuma teenust, mille järele on suur nõudlus, aga mida keegi veel ei paku,“ selgitas Olerexi tegevjuht Piret Miller.
„Meie huvi pole konkureerida suurte toidupoodide e-keskkondadega, vaid pakkuda põhitoiduaineid ja esmatarbekaupa, teha seda üle Eesti ka väiksemates kohtades ning tagada kiire lahendus. Esmavajalikule saab järele tulla juba kasvõi poole tunni pärast,“ ütles ta.
Kuna mõne päevaga arendatud e-keskkonda pole jõutud veel ühendada pangalinkidega, toimub kauba eest tasumine selle kättesaamisel, aga Olerex palub seda teha võimalusel kontaktivabalt pangakaardiga. Tellitud ja ette komplekteeritud kauba saab kätte kas tankla luugist või pisipoest. Kaup pannakse kokku poole tunni jooksul pärast tellimuse kinnitamist, seejärel võib sellele järele tulla. Kuna pisipoed on avatud ööpäevaringselt, siis on kõigil võimalik valida endale sobiv ostude tegemise kellaaeg.
Seotud lood
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.