• 27.03.20, 11:03
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

DPD võttis kontaktivaba teenuse kasutusse planeeritust varem

Logistikaettevõte DPD kullerid toimetavad viiruse leviku tõkestamiseks pakke kohale kontaktivabalt ning teenuse tarbeks on ettevõtte iseteeninduskeskkonnas olemas ka eraldi funktsioon, mida tegelikult arendati juba enne viiruse levikut ning mis oli kavas võtta kasutusse eeloleval suvel.
DPD müügi- ja turundusjuht Janek Kivimurd.
  • DPD müügi- ja turundusjuht Janek Kivimurd.
  • Foto: DPD Eesti
DPD müügi- ja turundusjuht Janek Kivimurd selgitas, et viiruse leviku tõkestamiseks võeti juba mõnda aega tagasi ettevõtte poolt kasutusele mitmed meetmed, et vähendada füüsilist kontakti. Näiteks ei võeta klientidelt allkirju skänneritele ning kullerid toimetavad pakid üle kontaktivabalt.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.09.25, 11:48
Andmetark juhtimine: Kuidas kõhutunde asemel usaldada fakte ja võita konkurente?
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele