Mitmed vedajad on tunnistanud logistikauudistele, et eile õhtul Sassnitzi suunas väljunud Tallinki parvlaeva Star piletid on liiga kõrged selleks, et vedajad jaksaksid seda liini regulaarselt kasutada. Kes täpselt sellise hinnastuse välja töötas, jääb aga segaseks.

- Tallink Star, mis hakkab kurseerima Paldiski ja Sassnitzi vahel.
- Foto: Raul Mee
„Tallinki laevapileti hind on 1100 + km. Mitte ükski klient ei suuda sellest tulenevaid lisakulusid enda kanda võtta, rääkimata vedajatest,“ lausus Linter-Transport AS-i juht Rein Lepik, kelle sõnul on ainsaks olukorra lahenduseks lõpetada piirikontrollid sellisel kujul veokijuhtidele. „Piisaks temperatuuri mõõtmisest ja kui on midagi valesti, alles siis reageerida. Samuti on antud olukorras vajalik üle vaadata töö- ja puhkeaja reeglistik, sest neist ei ole võimalik kinni pidada.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kiirus, täpsus ja töökindlus – need kolm märksõna määravad tänapäeva laotöö kvaliteedi. Kui süsteem peab töötama ööpäevaringselt, ei piisa ainult heast tarkvarast, vaid vaja on ka vastupidavat ja nutikat riistvara, mis peab vastu kõige nõudlikumas keskkonnas. Nixor aitab ettevõtetel juurutada ja hooldada Datalogicu seadmeid nii, et kogu logistikaahel, alates kauba vastuvõtust kuni väljastuseni, toimib katkestusteta ja läbipaistvalt.