• 20.03.20, 12:49
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tallinki "kriisilaev" on vedajatele liiga kallis

Mitmed vedajad on tunnistanud logistikauudistele, et eile õhtul Sassnitzi suunas väljunud Tallinki parvlaeva Star piletid on liiga kõrged selleks, et vedajad jaksaksid seda liini regulaarselt kasutada. Kes täpselt sellise hinnastuse välja töötas, jääb aga segaseks.
Tallink Star, mis hakkab kurseerima Paldiski ja Sassnitzi vahel.
  • Tallink Star, mis hakkab kurseerima Paldiski ja Sassnitzi vahel.
  • Foto: Raul Mee
„Tallinki laevapileti hind on 1100 + km. Mitte ükski klient ei suuda sellest tulenevaid lisakulusid enda kanda võtta, rääkimata vedajatest,“ lausus Linter-Transport AS-i juht Rein Lepik, kelle sõnul on ainsaks olukorra lahenduseks lõpetada piirikontrollid sellisel kujul veokijuhtidele. „Piisaks temperatuuri mõõtmisest ja kui on midagi valesti, alles siis reageerida. Samuti on antud olukorras vajalik üle vaadata töö- ja puhkeaja reeglistik, sest neist ei ole võimalik kinni pidada.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 02.10.25, 13:57
Raben Eesti logistikateenused vastavad kohalikele vajadustele, aga Euroopa mõõtkavas
Kui Raben Eesti alustas 2004. aastal tegevust kaheliikmelise meeskonnaga, ei osanud keegi arvata, et ettevõttest kasvab kiiresti üks tugevamaid tegijaid kohalikul transpordi- ja logistikaturul. Tänaseks on meeskond oluliselt kasvanud ning lisandunud on mitmekülgne teenusteportfell, mis võimaldab pakkuda lepingulist logistikat, siseriiklikku ja rahvusvahelist transporti, jahutatud toidukaupade logistikat, mere- ja õhutransporti ning intermodaalset transporti läbi ettevõtte filiaalide erinevates riikides.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele