Autor: Best Marketing • 22. märts 2020

Omniva jätab reklaamiraha Eestisse

Eesti meediaettevõtted on kutsunud siinseid ettevõtteid investeerima oma reklaamiraha kohalikesse meediaettevõtetesse, sest eriolukorra tõttu on reklaamimahud langenud. Samal ajal püstitab kohalik meediatarbimine järjest rekordeid. Omniva võttis üleskutset kuulda ning suunab suurema osa oma reklaamirahast Eesti meediaettevõtetesse.

Omniva pakiäri turundusjuhi Mihkel Külaotsa sõnul suunati värske kiirkampaania meediamahust pea 90% just Eesti kanalitesse. "Hetkel tahame levitada pakiautomaadi kasutamise eeliseid viiruse leviku ajal ning jagame inimestele selleks ka sooduskoodi. Kui varem läks suur osa meediaeelarvest rahvusvahelistele gigantidele nagu Facebook ja Google, siis nüüd eelistasime just Eestimaist,“ selgitas Külaots.

Liitu Logistikauudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Logistikauudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Tõnu TrammLogistikauudised.ee juhtTel: 52 777 80
Anu SoometsSündmuste programmijuht Tel: 5164397
Rain JüristoReklaamimüügi projektijuhtTel: 6670 077