Statistikaameti andmete kohaselt teenindasid Eesti resijateveoettevõtted 2019. aastal varasema aastaga võrreldes 6% enam, kuid kaubaveomahud langesid viimase paarikümne aasta madalaimale tasemele.

- Tartu maantee.
- Foto: Raul_Mee
Sõitjateveoga on Eestis statistiliselt kõik hästi. Maanteetransporti kasutas 7% rohkem sõitjaid kui aasta varem, peamiselt liigeldi bussiga, kokku 203,3 miljonit sõitjat, neist enamik linnas (sh trammi ja trolliga). Eelneva aastaga võrreldes oli linnaliinidel sõitjaid 2% rohkem (167,7 miljonit), maakonna- ja vallaliinidel aga 42% enam (24,7 miljonit). Riigisisestel kaugliinidel oli 3,9 miljonit ja rahvusvahelistel liinidel 1,6 miljonit sõitjat, sõitjakäive oli üle 3,2 miljardi sõitjakilomeetri.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.