• 17.02.20, 11:30
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Iga viienda liiklusõnnetuse põhjustab tagant otsasõit

Kindlustusettevõtte Gjensidige 2019. aasta liikluskindlustuse statistika näitab, et pea iga viienda liiklusõnnetuse põhjuseks on tagant otsasõit. Kui parklates tekivad kokkupõrked sageli tähelepanematuse ja vähese ruumi tõttu, siis sõiduteel põhjustab ohtlikke olukordi pigem ebapiisava pikivahe hoidmine.
Tagant otsasõit Tallinnas Pärnu maanteel.
  • Tagant otsasõit Tallinnas Pärnu maanteel.
  • Foto: Raul Mee
Kaskokindlustuse juhtumitest on tagant otsasõit põhjuseks 20% õnnetuste puhul. Liikluskindlustuses on näitaja veelgi suurem ja tagant otsasõit põhjustab 23% kõikidest juhtumitest. Gjensidige kahjukäsitluse osakonna juhataja Maarika Mürk ütles, et ühelt poolt on põhjuseks liiga väike pikivahe ja autojuhtide tähelepanematus, teiselt poolt üldine liikluskultuur.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.12.25, 12:53
Teemaksumuudatused Euroopas, mida veofirmad teadma peaksid
Aasta 2025 tõi Euroopa teemaksusüsteemidesse mitmeid uuendusi. Järgnevatel kuudel on neid oodata veelgi - mitmed riigid uuendavad tehnoloogiat ning paljud lisavad CO₂-põhiseid tasusid veokitele, et täita ELi kliimapoliitika eesmärke. See tähendab, et maanteeveofirmad peaksid juba täna mõtlema seadmete uuendamisele ja uute reeglitega kohanemisele, et tagada vastavus nõuetele ja säästlikkusele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele