Maailma ühe juhtiva mitmeliigiliste tarneahelalahenduste pakkuja GEFCO prognoos näitab, et sel aastal jätkab Balti riikide logistikasektor kiiret arenemist ning turgu kujundavad ümber digitaliseerimisest tulenevad uuendused. Samal ajal puutub tööstusharu kokku paari raskema proovikiviga, kuna kütusehinnad tõusevad ja kehtima hakkab mobiilsuspakett.
Üks raskusi, millega logistikaturg sel aastal silmitsi seisab, on kõrgemad kütusekulud. Viimase 12 kuu jooksul on kütusehind tõusnud 3,36% võrra, mis tõenäoliselt kergitab kütuse lisatasusid, need omakorda tõstavad transpordikulusid. „Näeme, et need muutused ei mõjuta vaid meie äritegevust, vaid ka teisi tööstusharusid, nagu põllumajandus, ühistransport, kütusemüük jne,“ nendib fakti GEFCO Balticu müügi- ja turundusjuht Andrejus Rubininas.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kui Raben Eesti alustas 2004. aastal tegevust kaheliikmelise meeskonnaga, ei osanud keegi arvata, et ettevõttest kasvab kiiresti üks tugevamaid tegijaid kohalikul transpordi- ja logistikaturul. Tänaseks on meeskond oluliselt kasvanud ning lisandunud on mitmekülgne teenusteportfell, mis võimaldab pakkuda lepingulist logistikat, siseriiklikku ja rahvusvahelist transporti, jahutatud toidukaupade logistikat, mere- ja õhutransporti ning intermodaalset transporti läbi ettevõtte filiaalide erinevates riikides.