Sel nädalal algas Türi-Lelle raudteelõigu kapitaalremondi esimene ettevalmistav etapp, mille käigus tehakse kuu aja jooksul korda Türi raudteejaama teed. Mahukam kapitaalremont Türi-Lelle lõigul algab kevadel ning selle tulemusena tõuseb reisirongide kiirus 120 kilomeetrini tunnis.
- Raudtee remont. Foto: Andras Kralla
Raudteelõiku valdava Edelaraudtee Infrastruktuuri ASi juhatuse liige Rain Kaarjase sõnul võimaldab kapitaalremont tõsta reisirongide sõidukiirust. „Kui praegu saavad reisirongid sel lõigul sõita pooles ulatuses 80 ja teises pooles 100 kilomeetrit tunnis, siis remondi järgselt tõuseb rongide sõidukiirus valdaval osal lõigust 120 kilomeetrini tunnis. Rongireisijatele tähendab see neli-viis minutit ajavõitu, olenevalt sellest, kas tegu on tava- või kiirrongiga.“
Türi jaamas tehakse korda kolmas jaamatee, mis võimaldab jaamas ühel ajal vastu võtta kolm reisirongi. Tööde käigus vahetatakse välja kaks puitpöörangut Eestis esimeste omasuguste betoonpöörangute vastu, üks nihutatakse uude kohta ning vahetatakse välja kogu pealisehitus. Remonttööd igapäevast reisirongiliiklust ei mõjuta.
Kevadel algav mahukas Türi-Lelle raudteelõigu kapitaalremont hõlmab raudtee muldkeha vahetust, rööbaste ja liiprite vahetust ning sildade ja ülesõitude ehitust.
Kogu Türi-Lelle raudteelõigu kapitaalremondi maksumus on 12,5 miljonit eurot, mida ettevõte finantseerib omavahenditest. Ehitustöid teostab OÜ GoTrack.
Seotud lood
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.